.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشداران گیلان از جوانان انتخاب می‌شوند

استاندار گیلان از شناسایی بیش از 500 جوان توانمند در عرصه مدیریتی در این استان خبر داد و گفت: تمام بخشداران گیلان از بین جوانان انتخاب می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه مشارکت حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع روسا و دبیران تشکل‌های سیاسی - اسلامی و انجمن‌های علمی دانشگاه‌های گیلان با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن اظهار داشت: دشمن در 22 بهمن تیر خلاص را از ملت ایران خورد و در انتخابات مجلس نیز حضور همه‌جانبه مردم در صحنه را دوباره می‌بینیم.

وی به تهیه نقشه جامع علمی کشور اشاره کرد و افزود: تحرک، نشاط، به‌روز کردن، مشارکت، حمایت از تشکل‌ها، امور خوابگاه‌ها، نخبگان، اسلامی کردن بخش‌های مختلف و ... در آن لحاظ شده است.

سعادتی با تاکید بر مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات مجلس، ابراز داشت: نسل جوان باید جرات و جسارت ارائه نظر داشته باشد و احساس مسئولیت کند.

استاندار گیلان احساس مسئولیت جوانان در بیمه کردن انقلاب را موثر خواند و تصریح کرد: فرمانداران از ماه‌های گذشته ماموریت داشتند حضور همه‌جانبه مردم در تمام بخش‌ها را تبیین کنند و بخشی از امور نیز مربوط به دانشگاه‌ها است.

وی، مشارکت حداکثری و عدالت‌محوری را از جمله اهداف برگزاری انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از 33 سال از انقلاب اسلامی باید برای انتخابات برنامه‌های مدون تبیین شود.

سعادتی اخلاق را از پایه‌های اصلی انقلاب نامید و گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر این پایه استوار است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جوانان را باور دارد، بیان داشت: تمام بخشداران گیلان از بین جوانان انتخاب می‌شوند.

وی از شناسایی بیش از 500 جوان توانمند در عرصه مدیریتی در گیلان خبر داد و اذعان داشت: از جوانان در پست‌های مختلف مدیریتی در استان استفاده می‌شود.

سعادتی با بیان اینکه اگر فردی در مسیر جریان انحرافی حرکت کند از بین می‌رود، گفت: تلاش شده از جوانان خوشنام و اصولگرا در امور استفاده شود.

استاندار گیلان اصولگرایی و ارزشی بودن را یک معیار توصیف کرد و افزود: تمام اقشار جامعه باید در امر انتخابات احساس مسئولیت بیشتر داشته باشند و میزگردهای کارشناسانه در این زمینه برگزار شود.

وی بر حضور دشمن‌شکن، همه‌جانبه و گسترده‌تر مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: کاندیداها باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

سعادتی امور اجرایی را مربوط به مسئولان ذکر کرد و گفت: ارائه برنامه‌ها از طرف کاندیداها به مردم موجب ایجاد رقابت صحیح در جامعه می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به ایجاد فضای رقابتی سالم بر پایه اصول انقلاب اسلامی در انتخابات، خاطرنشان کرد: ایران آزادترین انتخابات را در دنیا برگزار می‌کند.

وی، میزان در انتخابات را طبق فرموده امام (ره) رای مردم دانست و بیان داشت: با متخلفان در انتخابات برخورد می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1390
بهتره به تجارب ارزش قائل بشوید آقای استاندار. جوان گرائی چرا هنگام انتخابات یادتان افتاده؟
حبيبي 27 بهمن 1390
باسلام

آقاي استاندار جوانان باتجربه وباسواد و تحصيلكرده گيلان بدليل بالا بودن نرخ بيكاري از استان مهاجرت كرده اند لطفا آنها را شناسايي كن و به زادگاهشان بياور
یک پزشک 27 بهمن 1390
حاج مهدی با سلام و ارادت رییس علوم پزشکی را برکنار کن ما تا ابد در کنار شما ییم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.